Flytt på fredag

Det blev familj nummer två tillslut, när jag hade varit där och känt efter så kändes dom absolut bäst ändå :)
Jag flyttar på fredag, det ska bli så roligt, som att lite halvt flytta hemifrån, det blir alldeles lagom. Har införskaffat en bärbar dator, några ramar att sätta in foton i och ta med och lite annat smått och gott. Åhh va jag längtar :)
Har flera besök inplanerade, men famljen förstod att det blev mycket påhälsningar i början. Och nästa helg kommer Karl och hälsar på, ska bli så mysigt.
Nu ska jag snart prata med min älskling i telefonen, men ska först sitta vid datorn liiite till.

God natt!

Kommentarer
Postat av: kicki

Ha det nu så bra i stora staden...irra inte bort dej..Jag pratade om ett bra receptställe...godmat.webblogg.se, sen kan du gå in på alltommat.se/recept...detta kommer gå som en dans.
Kram på dej gumman så hoppas jag vi ses snart igen.
kicki

2007-08-23 @ 11:48:43
URL: http://kickilettenstrom.blogg.se
Postat av: kicki

Kramar till dej Sofie fran Spanien, har ar varmt och skont...
ha det gott...kicki

2007-09-07 @ 18:44:29
URL: http://kickilettenstrom.blogg.se
Postat av: kicki

Uppdatering Sofie...
kram kicki

2007-09-18 @ 20:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0