Hemma

Var ett tag sen jag skrev sist. Kom hem från danslägret i torsdags, har varit jätteroligt och lärorikt. Lärt känna lite nytt folk, speciellt Matilda, min lilla plutt ;)
Idag har Ingrid varit här och fixat mitt och mammas hår, så skönt att vara fin i håret igen! Speciellt när man blir fixad av sin favvo frisör :)
Karl och jag har även hunnit iväg och köpt en GPS till bilen, den hade alla möjliga finesser och funkade alldeles utmärkt (vi provade den på vägen hem) hihi..
Nu ska jag gå och göra te till mig och Karl, sen läsa lite, för älsklingen kollar på någon deckare på tv :)

Kommentarer
Postat av: kicki

Kul att du fått in ett nytt inlägg gumman...hoppas att vi ses snart...kram kicki

2007-08-05 @ 12:23:03
URL: http://kickilettenstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0