Hemma igen

Nu har jag varit i Sthlm sen i måndags och kom hem i morse. Har hälsat på hos Annelie :) Det har varit jättetrevligt och vi har hunnit med massa kul, samtidigt som vi på dagarna hade med Anna 1 år som Annelie är barnflicka åt.
Vi har bland annat shoppat (på Täby centrum) och hunnit prata massor, över halvliters koppar med te ;) Och igår var vi på Vinmingel med vin, champagne och färska frukter som vi doppade i chokladfondue...mums... efter det bar det av till Chicago där det var lindy socialdans, var lite orolig med det gick så bra så :) Har även hunnit med att gå på Gröna Lund med några andra dansare, men jag gick bara i Lustiga Huset, åt glass och umgicks lite ;) 
Sen var det hem och sova och åka hem tidigt i morse för jag har jobbat idag.
Men jag är lite stolt över mig själv att jag lyckades åka tunnelbana och buss och byta fram och tillbaka alldeles själv utan att komma fel (med mkt vägledning visserligen, men ändå)! hihi.
Jag har iallafall haft jättetrevligt och kul, men....
...jag har saknat min Karl så imorgon ska jag pussa på honom massor, hihi..

hej så länge!

Kommentarer
Postat av: kicki

Duktigt Sofie att vara alldeles själv och att klara allt detta själv...och det är nyttigt att vara ifrån varandra lite, då längtar man bara ännu mer...ha det så bra på öland nu och ge järnet med grease temat...har förresten skrivit en lång lista till dej och karl när ni kommer hem...vattning, katter,...laga mat...du får bli husmor några dagar sofie...det finns mat i frysen och skafferit...kokboken står framme till tårtan den 10 juli...
kram på dej
kicki

2007-06-28 @ 20:32:28
URL: http://kickilettenstrom.blogg.se
Postat av: Lina

Å va kul med Stockholmsresa! *avis* själv får jag nöja mig med Torsby i veckan och imorrn bär det av till Jönköping och TFT-utbildningen! Ni får ha det så himla kul på Öland...och dansa en massa åt mig också. Kommer sakna Ölandsveckan i år så jäkla mycket...tusan att man måste jobba jämt! kram kram

2007-06-28 @ 21:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0