Mys i Molkom

Nu har jag skaffat mig en blogg, har känt att jag inte haft tid, men nu så. Just nu befinner jag mig i Molkom, hemma hos Karl! Fast Karl är på jobbet och jag har nyss ätit frukost. Det luktar nybakade bullar här för Kicki håller på och bakar där nere i köket.. mums..
I helgen har vi varit i Gävle och haft danskurs, vi bodde vid en mysig herrgård och det var väldigt fint och trevligt att vara där. Igår kväll hyrde vi nya Beck-filmen och hade myskväll, häligt.. :)
Blir kvar här några dagar nu, sen åker vi hem till min kära mamma och pappa senare i veckan och så ska jag troligtvis jobba på torsdag också.
Idag ska jag inte göra så mycket, läsa lite och bara ta det lugnt tills karl kommer hem :) Skönt... Det är sånt jag ska göra ett tag framöver nu, bara ha det skönt (och jobba lite) och filosofera om vad jag ska göra senare, efter nyår eller så, det förtjänar jag efter 12 skolår ;) hihi..
Nu ska jag kila iväg och läsa en stund, hej så länge!

Kommentarer
Postat av: kicki

Hej sofie, kul att du skaffat blogg, nu får du göra en fin baksida och lägga in ett kort på dej också...
Bara att komma ner och hämta en bulla, de är klara..
kram kicki

2007-06-18 @ 12:32:51
URL: http://kickilettenstrom.blogg.se
Postat av: Lina

Hej Sofie! Välkommen till bloggvärlden!! hihi
Jag länkar till dig från min sida om det är ok? kram

2007-06-18 @ 21:54:35
URL: http://lhlettenstrom.blogspot.com
Postat av: FRIDA

Tänkte bara skicka ett hej! satt å kollade lite på mammas sida å fick se att även du skaffat dig en egen... Ha de / Frida storasyster...

2007-06-19 @ 23:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0