Äntligen

Tack Milla!
Helgen har varit bra, tränat i Sthlm och Uppsala, festat i Uppsala och dansat på Lagårn.
Idag har jag varit ute på långpromenad med mamma, Maria och Liam, städat mitt rum, solat och haft det allmänt skönt.

Imorgon är det paljettklänning inför SM , barnvakt åt Liam och dansträning i Stockholm som gäller. Och på fredag bär det av till älsklingen =)
Och på lördag är det NM, det ska bli roligt.

Äntligen, äntilgen, äntligen! Sista kemiprovet är gjort och alla ansökningar till hösten är klara och skickade!! Vilken lättnad!!

Snart är det Grey's, äntligen! Den dumma hockeyn har förstört två onsdagskvällar!!!!

Jag börjar bli tesugen, vanilj...

Kommentarer
Postat av: kicki

Å va spännande med en överraskning, håll tummen imorgon kl 10.00 då skall jag på jobb intervju.
Hälsa alla..

2008-04-23 @ 20:59:06
URL: http://kickilettenstrom.blogg.se
Postat av: camilla

haha varse ;D

2008-04-24 @ 14:06:35
URL: http://camiiilla.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0