Fartfylld helg!

Karl och jag åkte hem till V-ås idag, åt lunch i K-d och stannade och fikade på vägen.
Ikväll har vi grillat och hade det almänt mysigt. Inki var också här. Även familjen Erlandsson och familjen Westman-Alström. Karl har dessutom shoppat på sig saker till lägenheten.

Imorgon kommer Inki vid 10, sen ska vi sola och hon ska klippa Karl. På eftermiddagen skv vi träna inför SM som går av stapeln i helgen, det ska bli så roligt, och jag ska ha en så fin paljettklänning på mig! Efter träningen ska mitt hår klippas, färgas (blekning) och fixas, och även Lina ska bli klippt av Inki! Sen blir det sova så vi är fullladdade inför fredag och lördag!
Och på söndag morgon kl 7.20 avgår mitt och Inkis plan till RHODOS!! Äntligen =)

Sov så gott!

Kommentarer
Postat av: Lina

Jippie! Jag ska få klippa mig! Nu ska jag äta frulle, sen blir det solariet nästa för mig också. Ses ikväll, ringer när vi är på väg. Puss och kram på er

2008-05-01 @ 10:35:39
URL: http://lhlettenstrom.blogspot.com
Postat av: kicki

Lycka till i helgen och så har du det så gott på din resa Sofie...sola lite åt mig också..
kramen från kicki

2008-05-01 @ 12:00:21
URL: http://kickilettenstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0