Vår

Igår var jag i stan och hälsade på Inki på nya jobbet och shoppade. Det blev en snygg vårjacka, ett r r ballerina, en body och en klänning/topp. Mkt nöjd!
PÅ eftermiddan kom Max oxg vi tog en promenad (med barnvagn) till en lekpark och så hälsade vi på mamma på jobbet.
På kvällen blev det några omgångar yatzy med mamma (och Busan).
 <-- ser ni tärningen?
Idag cyklade jag till mammas jobb, hämtade en fikakorg i stora butiken och så fikade jag och mamma uppe på "textilen". Det är så underbart vårväder idag! Och så fick jag inviga nya jackan och skorna.
Snart ska mamma, pappa och jag gå ut och äta, mysigt.
Just nu sitter jag i sängen och Busan ligger på mitt datorfodral.  

Kommentarer
Postat av: camilla

haha busan :D

2008-04-17 @ 18:00:41
URL: http://camiiilla.tjejsajten.se
Postat av: kicki

Ha en bra helg och njut av solen...
kramen kicki

2008-04-18 @ 11:57:43
URL: http://kickilettenstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0