Här igen

Nu var det längesen jag skrev något här. Är tillbaka från Stockholm, pluggar kemi, dansar så mycket jag orkar och har det allmänt skönt.

Idag har jag varit i skolan och skrivit färdigt labbrapporten med Sofia. Efter det träffade jag Emma och vi fikade och gick på stan. Köpte två nagellack, ett rödorange och ett ljusrosa. Spanade även in en ny vårjacka och hittade massor av fina skor.. Hmm...

Shoppade även häromdagen och köpte då ett par nya ursnygga jeans (blåa i utsvängd modell), en topp (som jag ska byta storlek på imorgon och en klänning.

Här även varit duktig och pluggat idag. Sedan har jag hunnit med att hälsa på "faster" Maria och fär åt vi vaniljglass med krossad choklad. Mums.

Sitter nu i min säng med en tom temugg (har varit vaniljte i) och ett tomt russinpaket. Ska snart läsa VR, eller DV eller ELLE kanske... Beslutsångest =)

God natt.


Kommentarer
Postat av: kicki

Va roligt att du äntligen tagit dej samman och uppdaterat...länge sedan nu. Hoppas att du mår bättre, jag mår ju som sagt skit,,,jätte snorig och har ingen lukt alls..
Ha nu en glad påsk och ta vara på er,,krama Karl när han kommer...hälsa alla ....kramen från svärmor

2008-03-20 @ 10:39:45
URL: http://kickilettenstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0