Skärtorsdag

Gick upp ca 9.20, skjusade mamma till jobbet för jag behövde bilen och pappa hade andra bilen, mercan.. Usch vad dåligt det gått att köra bil idag, det senaste gångerna faktiskt, med passaten alltså.. jag har blivit för bekväm med mercan och automat.. uhmm... Fast dagen idag har varit allmänt förvirrande och jag har varit så disträ..
Satte mig sedan framför morgonTV med frukost, det är så mysigt.. Pysslade lite hemma.. och på eftermiddagen åkte jag till skolan, satte mig på biblioteket men de stängde två så jag hann sitta där ca 5 min, den fick jag byta plats. När jag pluggat klart för dagen åkte jag och köpte kaffe med kardemjölk och en tidning. För att sedan åka till stationen och vänta på karl =)
Har bytt toppen idag.
När vi kom hem gick hela familjen upp och åt, jag tog fläskfile med pommes och beasås..mums..
Hälsat på farmor en snabbis har vi också gjort.
Nu är karl och pappa inne hos grannarna och kollar på hockey, jag tänkte gå ner nu och nalla lite godis ur mammas påskägg.. =)
Glad påsk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0